کد خبر : 66340
تاریخ انتشار : جمعه 6 بهمن 1402 - 22:05

اربابان آسمان، سریالی دلهره‌آور در دوران جنگ جهانی دوم

اربابان آسمان، سریالی دلهره‌آور در دوران جنگ جهانی دوم
"اربابان آسمان" یک مینی‌سریال اکشن و درام است که در زمان جنگ جهانی دوم روایت می‌شود.

به گزارش اطلاع با ما  “اربابان آسمان” یک مینی‌سریال اکشن و درام است که در زمان جنگ جهانی دوم روایت می‌شود. داستان زندگی یازده مرد جوان از نیروی هوایی ارتش آمریکا را دنبال می‌کند که در بمب‌افکن‌هایی به نام “قلعه پرنده” گرفتار می‌شوند و باید در مقابل حملات جنگنده‌های آلمانی به تلاش برای زنده ماندن بپردازند.

این سریال بر اساس داستان‌های واقعی پسران بمب‌افکن آمریکایی و بریتانیایی در جنگ جهانی دوم ساخته شده است. هر روز، این پروازها در ارتفاعات بسیار بالا و در شرایطی بسیار سرد به مقصد خود می‌رسیدند، سعی دارند تا با انجام ماموریت‌های خطرناک، جنگ را به خانه هیتلر بکشانند.

آخرین خبر‌ها از سریال‌های رمضان و نوروز ۱۴۰۳

در سریال، این مردان شجاع که پنج مایل بالاتر از سطح زمین در معرض خطر و تهدیدات مختلف هستند، باید با حملات بی‌رحمانه جنگنده‌های آلمانی مواجه شوند و تلاش کنند تا زنده بمانند.

بازیگران:
– آدام لانگ
– آستین باتلر
– آنتونی بویل
– ادوارد اَشلی
– اَلفی تمپست
– الیوت وارن
– بری کیوگن
– بِن رادکلیف

تاریخچه:
این سریال بر اساس کتابی اثر دونالد ال. میلر با عنوان “اربابان آسمان: پسران بمب‌افکن آمریکا که در جنگ هوایی علیه آلمان نازی جنگیدند” ساخته شده است. این سریال برای نخستین بار توسط اپل TV+ در سال 2024 پخش شده است.

گسترش موضوع:
گزارش‌ها نشان می‌دهند که این سریال به مانند مینی‌سریال‌هایی مانند “جوخه برادران” و “اقیانوس آرام” ساخته شده است. داستان آن بر روی صدمین گروه بمب‌افکن نیروی هوایی هشتم متمرکز می‌شود که در جبهه‌های جنگی دوران جنگ جهانی دوم مشغول به خدمت بودند.

برچسب ها :جنگ جهانی ، سریال

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.