کد خبر : 96120
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 - 12:31

سکولارها هم مصلحت دارند؟

سکولارها هم مصلحت دارند؟
دادگاه نیویورک برای ترامپ «دستور سکوت» صادر کرده اما او مرتب زیرپایش می‌گذارد.

به گزارش اطلاع با ما ، دادگاه نیویورک برای ترامپ «دستور سکوت» صادر کرده اما او مرتب زیرپایش می‌گذارد. نباید هیچ اظهارنظر علنی درباره اعضای هیئت منصفه، شاهدها، قاضی و دادستان‌ها داشته باشد اما او اعتنایی به این حرف‌ها ندارد. دائما سخنرانی می‌کند و به‌شان اتهام می‌زند.

دادگاه نیویورک برای ترامپ «دستور سکوت» صادر کرده اما او مرتب زیرپایش می‌گذارد. نباید هیچ اظهارنظر علنی درباره اعضای هیئت منصفه، شاهدها، قاضی و دادستان‌ها داشته باشد اما او اعتنایی به این حرف‌ها ندارد. دائما سخنرانی می‌کند و به‌شان اتهام می‌زند.

ترامپ: حاضرم به زندان بروم

نقضِ «دستور سکوت» تا هزار دلار جریمه یا زندان یک ماهه در پی دارد. قاضی دادگاه چه واکنشی داشته؟ تا حالا ده بار به جریمه هزار دلاری محکومش کرده اما یک بار هم حکم بازداشت نداده. اگر ترامپ شهروند عادی بود چه کار می‌کردند؟ باز هم ده بار پشت سر هم جریمه می‌شد؟

مجموع همه جریمه‌ها یعنی ده هزار دلار برای سرمایه‌داری مثل ترامپ اصلا رقم قابل اعتنایی نیست. فقط یک مبلغ حق‌السکوت که به خاطرش متهم شده ۱۳ برابر این است. مسخره اینکه جریمه‌شان تصاعدی بالا نمی‌رود و فقط تکرار می‌شود. برای طبقه بالا اصلا بازدارندگی ندارد.

قاضی دادگاه نیویورک گفته تمام سعیش را کرده تا برای ترامپ حکم زندان ندهد (چرا؟ چون خونش رنگین‌تر است؟) اما اگر ادامه بدهد مجبور خواهد شد حکم بازداشت صادر کند. ما هم آرزو می‌کنیم این اتفاق بیافتد، ترامپ باز قانون را بشکند و قاضی این بار «مصلحت» را کنار بگذارد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.