کد خبر : 33848
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 - 16:17

رئیسی: امروز رسول الله عزادار و داغدار فلسطین است

رئیسی: امروز رسول الله عزادار و داغدار فلسطین است
امروز رسول الله عزادار و داغدار فلسطین است.امروز رژیم جعلی اسرائیل فرعون زمان و نماد افساد فی الارض است.

به گزارش اطلاع با ما به نقل از مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در نشست اضطراری سازمان همکاری‌های اسلامی که در ریاض برگزار شده است، در ابتدا با تشکر از عربستان سعودی برای برگزاری این نشست گفت: امروز در این اجلاس فوق العاده گرد هم آمدیم تا در مورد اصلی‌ترین مسئله جهان اسلام یعنی موضوع فلسطین و یکی از فجیع‌ترین جنایات تاریخ علیه ساکنین غزه، تصمیم تاریخی و سرنوشت ساز بگیریم.

وی افزود: مشکلات جهان اسلام در قالب وحدت کلمه قابل حل است. اعتماد به داشته‌های جهان اسلام راه نجات امت اسلامی است.

رئیس جمهور گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران با درک این واقعیت، سیاست همسایگی و همگرایی را در پیش گرفته است و آغوش دوستی و برادری برای کشورهای اسلامی گشوده است.

وی افزود: امروز به نمایندگی از امت رسول الله گرد هم آمدیم تا به فریاد یا للمسلمین که از حنجره مسلمانان مظلوم بلند است پاسخ دهیم. امروز رسول الله عزادار و داغدار فلسطین است.

رئیس جمهور در ادامه با طرح این سوالات که امروز نبی مکرم اسلام از امت خود چه انتظاری دارد؟ و امروز امت اسلامی از سران و دولت‌های خود چه می‌خواهد؟ گفت: امروز روز اقدام است. امروز روزی تاریخی در دفاع قهرمانانه از مسجد الاقصی است. امروز روز نبرد حق علیه باطل است. امروز رژیم جعلی اسرائیل فرعون زمان است.

رئیسی افزود: تظاهرات میلیونی در جهان نشان می‌دهد که مسئله دفاع از فلسطین امروز در قلب ملت‌ها جای گرفته است. امروز روز پیروزی خون بر شمشیر است.

وی افزود: همزمان با جنایات صهیونیست‌ها در غزه، ناوگان جنگی آمریکا به منطقه اعزام شد و به این ترتیب ایالات متحده عملاً وارد جنگ به نفع اسرائیل شده است. حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی در شورای امنیت سازمان ملل و ممانعت از تصویب قطعنامه‌ای که جلوی نسل کشی فلسطینی‌ها در غزه را بگیرد، خدمت دیگر آمریکا به متجاوزان بود که دست آنها به جهت جنگی بیش از هر زمان دیگر باز بگذارد.

رئیس جمهور گفت: اقدام دیگر آمریکا تسلیح و حمایت از رژیم صهیونیستی با انواع سلاح‌های کشنده و پر کردن ذخایر تسلیحاتی اسرائیل غاصب، در کنار تأمین میلیاردها دلار کمک به بودجه نظامی رژیم است. هم ماشین جنگی رژیم صهیونیستی و هم سوخت آن متعلق به آمریکایی‌ها است. ارسال محموله‌های سنگین سلاح به صورت روزانه در جریان است و دشمن صهیونیستی تاکنون به مقدار ۷ بمب اتم به میزان جنایت اتمی آمریکا هیروشیما بمب بر سر مردم غزه ریخته است.

رئیسی گفت: آمریکا باید در مراجع بین المللی مورد پیگیری قاطع قرار گیرد. مخرب‌ترین نقش آمریکا است. همه مفاسد زیر سر آمریکایی‌ها است. کشتار میلیون‌ها تن از انسان‌ها در دنیا از جمله در افغانستان، سوریه و سایر بلاد اسلامی زیر سر آمریکا است.

وی افزود: آمریکا با سرگرم کردن دنیا با قراردادها از خاصیت انداختن همه سازمان‌های بین‌المللی آتش افروز این معرکه است. دولت‌های محترم اسلامی امروز پرده‌های تزویر کنار رفته است و اسرائیل غاصب در محاصره نفرت جهانی قرار گرفته است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.