کد خبر : 94577
تاریخ انتشار : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 11:17

انقلاب دیجیتال یا جاده کشی؟

انقلاب دیجیتال یا جاده کشی؟
در دوره دولت یازدهم #انقلاب_دیجیتال تحقق پیدا کرد!... توسعه پهنای باند در فضای مجازی باعث شد مردم راحت شوند و بسیاری از مشاغل در آن بستر شکل بگیرد

به گزارش اطلاع با ما حمیدرضا ابراهیمی: حسن روحانی در اردیبهشت ۱۴۰۳: «در دوره دولت یازدهم #انقلاب_دیجیتال تحقق پیدا کرد!… توسعه پهنای باند در فضای مجازی باعث شد مردم راحت شوند و بسیاری از مشاغل در آن بستر شکل بگیرد…»!!

نکته ۱
روند خلاف گویی یا اغراق حسن روحانی تا جایی پیش رفت که در «اول صبح شنبه» اول اردیبهشت ۹۷ آمار کسب کار مجازی را در همایشی از قول آذری جهرمی دومیلیون! اعلام کرد و سپس افزود آماری که بدست من رسیده از این هم بیشتر است!!
وقتی تعجب و واکنش آذری جهرمی خبر ساز شد گفته شد رئیس جمهور بخاطر «خستگی» دویست هزار را دو میلیون اعلام کرده!!

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آقای روحانی؛ لطفا با مردم صادق باشید

نکته ۲:
اتوبان و جاده کشی برای سکوهای غربی برای ترانزیت داده های ملی به خارج از کشور قطعاً انقلاب دیجیتال نیست بلکه انقلاب دیجیتال بر اساس فناوری بومی شکل می گیرد.

نکته ۳:
وابسته کردن بخش زیادی از کسب و کارهای مردم به سکوهای خارجی به جای بومی، مانند اجازه ساخت خانه به مردم در مسیل است و قطعا خیانت است.

نکته۴:
امروز کشور دچار آسیب های شدید اجتماعی بخاطر همین اتوبان و جاده کشی های دیجیتال حسن روحانی برای سپردن تولید محتوای تربیتی فرزندان ملت به آنسوی مرزهاست. باید از آقای آقامیری پرسید برنامه‌ای برای توقف این روند دارید؟ یا…

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.