کد خبر : 47110
تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1402 - 23:12

استقلال و سپاهان، نام خود را در رده‌بندی برترین تیم‌های آسیا حفظ کردند، رقابت فوتبال ایران در صدر قاره ادامه دارد

استقلال و سپاهان، نام خود را در رده‌بندی برترین تیم‌های آسیا حفظ کردند، رقابت فوتبال ایران در صدر قاره ادامه دارد
وب‌سایت جهانی آمار فوتبال (اوپتا) با اعلام تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های برتر قاره آسیا، استقلال تهران و سپاهان اصفهان را به عنوان دو باشگاه برتر ایران در جمع ۱۰ تیم برتر قاره قرار داده است.

به گزارش اطلاع با ما ، وب‌سایت جهانی آمار فوتبال (اوپتا) با اعلام تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های برتر قاره آسیا، استقلال تهران و سپاهان اصفهان را به عنوان دو باشگاه برتر ایران در جمع ۱۰ تیم برتر قاره قرار داده است. این موفقیت نشان از ارتقاء تیم‌های ایرانی در صحنه فوتبال قاره آسیا دارد.

قرار گرفتن استقلال تهران و سپاهان اصفهان در جایگاه هفتم و هشتم نشان از رقابت قدرتمند این تیم‌ها با تیم‌های دیگر قاره آسیا دارد. این باشگاه‌ها در این رده‌بندی، جزو تیم‌های برتر هفت کشور عربستان، ژاپن و کره جنوبی قرار گرفته‌اند.

درخواست استقلال برای تعویق یک‌هفته‌ای دیدار با پرسپولیس

تیم‌های الهلال، النصر و الاتحاد از عربستان در جایگاه اول تا سوم قرار گرفته‌اند، نشان از توانمندی باشگاه‌های این کشور در صحنه فوتبال قاره آسیا دارد. همچنین حضور دو تیم از کره جنوبی و دو تیم از ژاپن در میان تیم‌های برتر، نشان از تنوع و قدرت تیم‌های آسیای شرقی در این رده‌بندی است.

پرسپولیس تهران نیز با قرار گرفتن در رده سیزدهم، علامتی از حضور قابل توجه در این رده‌بندی دارد و نشان از رقابت فعال این تیم در محافل بین‌المللی و قاره آسیا می‌باشد. این ترتیبات می‌تواند افتخارآفرین برای فوتبال ایران باشد و نشان از پیشرفت تیم‌های ایران در صحنه بین‌المللی دارد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.