کد خبر : 42016
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آذر 1402 - 22:27

پاداش بازنشستگی معلمان، بررسی تأثیرات مصوبه جدید مجلس بر حقوق و شرایط خدمت این ارکان اساسی آموزشی

پاداش بازنشستگی معلمان، بررسی تأثیرات مصوبه جدید مجلس بر حقوق و شرایط خدمت این ارکان اساسی آموزشی
منصور اردستانی، درباره مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی در خصوص شرایط دریافت پاداش بازنشستگی معلمان، اعلام کرد که مجلس این مصوبه را خاص معلمان پیش‌بینی کرده و معلمان می‌توانند پس از ۳۰ سال خدمت، بدون قطع ارتباط، پاداش بازنشستگی خود را دریافت کنند.

به گزارش اطلاع با ما منصور اردستانی، درباره مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی در خصوص شرایط دریافت پاداش بازنشستگی معلمان، اعلام کرد که مجلس این مصوبه را خاص معلمان پیش‌بینی کرده و معلمان می‌توانند پس از ۳۰ سال خدمت، بدون قطع ارتباط، پاداش بازنشستگی خود را دریافت کنند. این امکان برای کارکنان آموزش و پرورش مختص شده و نهایتاً معلمان پس از دریافت پاداش، می‌توانند مازاد بر ۳۰ سال خدمت را با همکاری با آموزش و پرورش ادامه دهند.

امکان دریافت پاداش پایان خدمت معلمان پس از۳۰ سال خدمت

وی اظهار کرد که تاکنون معلمان برای دریافت پاداش باید بازنشسته شده و قطع ارتباط با آموزش و پرورش داشته باشند، اما با این مصوبه جدید، این امکان برای معلمان بدون قطع ارتباط استخدامی فراهم شده است. این تغییرات در رویه فعلی به معلمان این امکان را می‌دهد که پس از ۳۰ سال خدمت، تقاضای پاداش کنند.

اردستانی در خصوص اثرات مصوبه افزایش سن بازنشستگی مجلس بر معلمان و فرهنگیان نیز توضیح داد که این امر نیازمند تایید شورای نگهبان است. در صورت تایید، این مصوبه برای همه دستگاه‌ها اعم از آموزش و پرورش الزامی خواهد بود و تأثیرات آن بر نیروهای جدیدالاستخدام و مابین سابقه قابل مشاهده خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.