کد خبر : 21924
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹

هشدار سازمان ملل در مورد شیوع بیماری‌های ناشی از بی‌آبی در غزه

هشدار سازمان ملل در مورد شیوع بیماری‌های ناشی از بی‌آبی در غزه
سازمان ملل متحد در مورد شیوع انواع بیماری‌ها در باریکه غزه هشدار داد.

هشدار سازمان ملل در مورد شیوع بیماری‌های ناشی از بی‌آبی در غزه

به گزارش اطلاع با ما به نقل از ایسنا، الجزیره نوشت: آژانس آوارگان فلسطینی سازمان ملل متحد (UNRWA) در بیانیه‌ای اعلام کرد: «نگرانی‌ها در مورد کم‌آبی و بیماری‌های ناشی از آب با توجه به فروپاشی خدمات آب و فاضلاب، از جمله تعطیلی آخرین کارخانه شیرین‌سازی آب دریا در غزه، زیاد است».

سازمان ملل

این سازمان اعلام کرد بخش‌هایی از جنوب غزه روز سه‌شنبه به مدت سه ساعت آب دریافت کرد و افزود که تنها 14 درصد از جمعیت نوار غزه از آن بهره‌مند شده‌اند.

اسرائیل از هفته گذشته آب، برق و خدمات اولیه غزه را قطع کرده است.

این گزارش بر پایه بررسی‌های تحریریه اطلاع باما و مرور داده‌های منتشرشده در رسانه‌های کشور تنظیم شده است.

کانال اطلاع باما در تلگرام

برچسب ها :سازمان ملل ، غزه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.