کد خبر : 33920
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 - 21:47

حسن نصرالله: عملیات طوفان الاقصی از بزرگترین مصادیق آیه «وليسؤوا وجوهكم» است

حسن نصرالله: عملیات طوفان الاقصی از بزرگترین مصادیق آیه «وليسؤوا وجوهكم»  است
انهدام مقر حاکم نظامی صور در ۴۱ سال پیش از بزرگترین مصادیق سخن خداوند «وليسؤوا وجوهكم» است و آنچه در هفتم اکتبر(عملیات طوفان الاقصی) رخ داد، نیز از بزرگترین مصادیق این آیه الهی است.

به گزارش اطلاع با ما به نقل از عصر ایران،سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه دشمن صهیونیستی باز هم مانند گذشته دچار اشتباه محاسباتی شده است، گفت: مردم لبنان به مقاومت، پایبندتر شدند. وی همچنین افزود که جنایات بزرگ رژیم صهیونیستی در غزه، بیانگر روحیه انتقامجویی متوحشانه «اسرائیل» است.

سید حسن نصرالله، امروز شنبه 20 عقرب، در گرامی داشت روز شهید در اجتماع مردم لبنان با بیان اینکه ظاهرا صهیونیست ها از قتل، کشتار، آواره کردن و تخریب منازل مردم فلسطین در طی 75 سال گذشته درس نگرفته‌اند، گفت: نتیجه این اقدامات چه شد؟ آیا مردم فلسطین از مقاومت دست برداشتند؟ بر عکس، این مقاومت و اراده و فرهنگ، نسل به نسل تقویت شد، تا اینکه به بالاترین درجه در امسال و در طوفان الاقصی رسید. در لبنان نیز وضعیت همین گونه است. مردم لبنان پس از تمامی کشتارهای صهیونیستها، دست از مقاومت برنداشتند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی به صورت علنی، آشکار و مفتضحانه، به نوار غزه حمله می‌کند. وحشی‌گری اسرائیل نیز در نوار غزه، کم نشده است، بلکه هر روز بر آن افزوده می‌شود. این حملات نشانگر خوی انتقامجویی وحشیانه‌ صهیونیستی است که هیچ حد و مرزی ندارد.

دبیر کل حزب الله تأکید کرد که دشمن صهیونیستی باز هم مانند گذشته دچار اشتباه محاسباتی شده است، گفت: مردم لبنان به مقاومت، پایبندتر شدند. متأسفانه برخی از رسانه‌ها و نویسندگان عربی و غربی به صورت عمدی و سهوی در راستای این هدف صهیونیستها عمل می‌کنند. طرفی که باید ناامید شود، اسرائیل است؛ اسرائیل بداند که از پیکر شهدای غزه و لبنان، نسلهایی از مقاومت سر برخواهند آورد که در مبارزه با این اشغالگر و نابودی آن بسیار مصمم‌تر خواهند بود.

نصرالله با بیان اینکه خون شهدا باعث بازدارندگی در برابر دشمنان شده است، افزود: شهدای ما اهل بصیرت هستند. آنان دوست و دشمن و راه و بیراهه را می‌شناسند. آنان می‌دانند که در زمان و مکان مناسب چه کاری انجام دهند. آنان، مسئولیت‌پذیر بوده و اهل عمل و جهاد و صبر هستند.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند که در عاشورا خون بر شمشیر پیروز شد، امروز نیز شاهد همین اتفاق هستیم.

دبیرکل حزب الل لبنان گفت: همچنان شاهد ادامه جنایات وحشیانه علیه مردم بی دفاع نوار غزه هستیم. جنایاتی که روز به روز بیشتر می شود. این جنایات بزرگ بیانگر روحیه انتقامجویی متوحشانه اسرائیل است.

وی تصریح کرد: رژیم اسرائیل به شکل علنی و واضح به بیمارستان‌های نوار غزه و در برابر دیدگان جهانیان تجاوز می‌کند. مهمترین هدف این جنایات، به زانو درآمدن ملت‌های منطقه و از بین بردن اراده مطالبه‌گری حقوق است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: جنایات اشغالگران در طول دهه‌های گذشته و حتی جنگ جولای، باعث نشد که لبنانی‌ها از مقاومت دست بردارند.

وی خاطرنشان کرد که دشمن هرگز قادر به تسلیم ملت فلسطین و ملت‌های منطقه از طریق ارتکاب جنایات نخواهد شد، چرا که این جنایات از هفتاد و پنج سال پیش همچنان ادامه دارد و نتیجه آن، افزایش مقاومت و اراده بوده است.

وی همچنین خطاب به کشورهای عربی گفت: آیا ۵۷ کشور عربی و اسلامی نمی‌توانند گذرگاه غزه را برای وارد کردن کمکها و دارو و آب و سوخت و نجات مجروحان باز کنند؟

نصرالله افزود: جنگ در غزه در شرایط بسیار سخت و دشوار جریان دارد، خانواده‌های رزمندگان کشته و خانه‌هایشان بمباران می‌شود، ولی آنها (رزمندگان) با قدرت و اقتدار می‌جنگند.

سید حسن نصرالله اضافه کرد: پهپادهای حزب‌الله به حیفا رسید رسانه‌های اسرائیلی اذعان کردند که ۳۵۰ اسرائیلی بر اثر حملات مقاومت لبنان مجروح شدند که شماری از آنها وخیم گزارش شده‌است

وی تصریح کرد: پهپادهای تجسسی حزب‌الله به مناطقی مانند حیفا و عکا و صفد رسیده است و برخی از آنها را ما باز نمی‌گردانیم تا گنبد آهنین را دچار فرسایش کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.