کد خبر : 89427
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 فروردین 1403 - 22:44

بر قله بی‌ عاری!

بر قله بی‌ عاری!
یکایک اقدامات منطقه که منجر به حوادثی از جمله؛ عملیات وعده صادق شد، دارای ابعاد گونانگونی است.

به گزارش اطلاع با ما  میثم طاهری: یکایک اقدامات منطقه که منجر به حوادثی از جمله؛ عملیات وعده صادق شد، دارای ابعاد گونانگونی است. برخی مانند سران اتحادیه اروپا، پاپ و سران برخی کشورهای منطقه فقط دو طرف مناقشه را به آرامش دعوت کردند.
برخی هم مانند آمریکا که خود عامل تشنج، ظلم و تجاوز به سرمایه‌های انسانی و ملی هستند و برای نشان دادن خوی استکباری با روتوش کردن حقوق‌بشر به انحاء مختلف، منافع خود را در هجمه به سرمایه‌های افراد و کشورهای اسلامی و مستقل دنبال می‌کنند.

در مقابل این گروه، جریان بیدار امت اسلامی و مقاومت اسلامی قرار دارد که در قامت مردان میدان_هر چند أنگ و برچسب تندرو و خشونت طلبی می‌خورند_ در برابر آن گروه ظالم در صف اول مجاهدت هستند و قرآن نیز آنان را چنین توصیف فرموده است:
«مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ…»
آنان مرزداران حریم و حصون بلاد و ایدئولوژی اسلام و مسلمین هستند.

مرحله مهم برای ایجاد بازدارندگی و امنیت پایدار، شکستن سلطه دلار در اقتصاد ایران است

برخی گروه‌ها و جریان‌های سیاسی_رسانه‌ای نیز هستند که در پیشامدها عمدتا در قامت اپوزیسیون ظاهر شده و استراتژی آنان گرفتن حد وسط قضایا است. البته نه حد وسط تدبیر؛ بلکه حد وسطی که گردی به دامن آنان ننشیند.

آنها سعی بر این دارند سکوت کنند تا آب‌ها از آسیاب بیفتد. این گروه با مسلک لیبرالی عمدتا خود را پشت سر الفاظ اتو کشیده‌ای چون؛ دموکراسی، حقوق شهروندی، آزادی، متهم کردن مردان میدان به خشونت و تندوری و… پنهان می‌کنند.

افرادی چون محمد سروش محلاتی، ناظم‌زاده قمی، کاظم قاضی‌زاده، مجتبی لطفی، محمدخاتمی، محمد علی ایازی، ضیاء مرتضوی، محمد یثربی و… که برای پیشبرد نگاه حزبی خود بر دو قطبی‌سازی‌ها سوار هستند.
باید به آنان متذکر شد که نیروهای مقاومت در عملیات وعده صادق علیه قوم و گروهی قیام کردند که قرآن در مورد آنان فرمود: «لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ…».

این افراد بی‌عار نسبت به حصون مسلمین هنوز اندر خم تحزب و مرام و گروه سیاسی خود هستند و گمان می‌کنند اینجا نیز سیاست بی‌عاری و اپوزیسیون بودن حلال و جواب‌گو است، حال آن که خدا از نیات آنان آگاه است.

«إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ الَّذِينَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ لَمْ يَرْتَابُوا وَجَاهَدُوا بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ أُولَئِكَ هُمُ الصَّادِقُونَ». اگر در صف خیبر شکنان نیستید، در صف و جزو سیاهی لشکر خیبر نشیبنان هم نباشید.

 

برچسب ها :اسرائیل ، ایران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.