کد خبر : 103275
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 خرداد 1403 - 23:50

آرای ۸ درصدیِ باطله ریزانِ مجلس شورای اسلامی، پیش درآمدی خطرناک بر اقدامات آینده در سطح ملی!

آرای ۸ درصدیِ باطله ریزانِ مجلس شورای اسلامی، پیش درآمدی خطرناک بر اقدامات آینده در سطح ملی!
ریختن ۲۴ رایِ باطله، بمیزان ۸ درصدِ مجموع نمایندگان، در سبد آراییِ انتخاب هیات رئیسه ی دوازدهمین دوره ی مجلس ملی برای اولین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی، و‌ حتی قبل از آن، توسط برخی وکلای رای گرفته از مردم با دهن کجیِ آشکار به فتاوای شرعی، بیانات صریحِ رهبری و انتظارات بحقّ مردمی، آنهم تنها با گذشت چند روز از تشییع جنازه ی تاریخیِ شهدای خدمت، بویژه آسمانی شدن رئیس جمهور فقید و شهید و اتحاد ایجاد گردیده بین مردمان و‌ هموطنان.

به گزارش اطلاع با ما  امان الله دهقان فرد: ریختن ۲۴ رایِ باطله، بمیزان ۸ درصدِ مجموع نمایندگان، در سبد آراییِ انتخاب هیات رئیسه ی دوازدهمین دوره ی مجلس ملی برای اولین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی، و‌ حتی قبل از آن، توسط برخی وکلای رای گرفته از مردم با دهن کجیِ آشکار به فتاوای شرعی، بیانات صریحِ رهبری و انتظارات بحقّ مردمی، آنهم تنها با گذشت چند روز از تشییع جنازه ی تاریخیِ شهدای خدمت، بویژه آسمانی شدن رئیس جمهور فقید و شهید و اتحاد ایجاد گردیده بین مردمان و‌ هموطنان.

-ارسال علائم و نشانه های «منفی» به ایرانیان و دلبستگان به مجلس و نمایندگانِ آن و اعلام وضعیت و موقعیت «سبز» به منافقان، دشمنان و معاندانِ در کمین نشسته پشت مرزهای سرزمینی و نفوذیان رخنه کرده در درون مراکز و مجامع سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و به نوعی فراهم نمودن زمینه ی ابراز خوشحالی و ایجاد امیدواری در ظاهر و باطن مزاحمانِ «اصل ولایت» و «جمهوریتِ» کشور منتظران آخرالزمان.

آموزشِ پیشاورود به مجلس برای نمایندگان، راه جلوگیری از برخی تخلفات و یا دخالت در حوزه ی ماموریتی دیگران!

-تردیدسازی در «انقلابی»بودن و ابهام آفرینی برای کنار مردم ماندنِ درصد قابل توجهی از مجلسیان و وکلای مردمان، آنهم در آغازین ساعات شروع بکار دوره ی دوازدهم از فعالیت خانه ی جمهوریت و مقدمه سازیِ زمینه ی استهزا و ریشخند دشمن نسبت به ملتِ قهرمان و دولتِ موقت، و البته بدون ریاست آن و در نتیجه سلب اعتماد و اطمینان آحاد جامعه، مخصوصا ولایتمداران، شهیددادگان و اکثریت نخبگان، عالمان، عاشورائیان و ایرانی تباران.

-و.. بخشی از عوارض پیدا و پنهانِ آرای باطله ی ۲۴ نفر از نمایندگان در ابتدای شروع بکار دوازدهمین مجلس شورا بوده که دل نگرانی های آن طی روزهای گذشته موجبات بروز پس لرزه هایی در فضای ذهنی و عینی دوستان و دلسوزان گردیده که در همین رابطه مواردی را تقدیم می نمایبم.

۱)- افرادی مانند نگارنده، همزمان با آغاز مراحل ابتدایی و مقدماتیِ انتخابات ۱۴۰۲ مجلس شورا، بویژه بعد از ثبت نامِ برخی چهره های مشهور به انجام تخلفات عدیده ی مالی و زد و بندهای سیاسی و اداری و بدنبال تایید صلاحیتِ عجیب و غریب و پُر از سئوال، پرسش و ابهام عده ای از آنان توسط هیات های نظارتی، نگهبان و اجرا و متعاقبا اقدامات منجر به رأی آوری تعدادی در ساعات حضور پای صندوق ها، با انتشار یادداشت های متعددی نسبت به اقدامات و ارتباطات خارج از عُرفِ این قبیل وکلا در آینده، هشدارهای لازم را ارایه، عوارض آن را خدمت مردم و مسئولان تقدیم کرده و نتیجه را در فعالیت هایی مانند همین «رای باطله» پیش بینی نموده بود. واقعیتی که متاسفانه آنگونه که باید مورد توجه قرار نگرفت و طبیعی است زین پس بایستی منتظرِ این قبیل «ناهنجاری»ها در امور قانون گذاری، کارشکنی در تایید وزرای دولتِ آتی، سنگ اندازی در مسیر حرکتیِ سایر قوای حاکمیتی و گریز این دسته نماینده از اهداف و آرمان های ملی و الهیِ هموطنان ایرانی باشیم!.

۲)- اینکه افرادی معلوم الحال، بنا به اقرار ماموران امنیتی و اعلام آگاهان منطقه ای و کشوری، با چندین فقره پرونده تخلفات اداری، قضایی و شخصیِ منجر به ردِ صلاحیت قطعی توسط هیات های اجرایی، نظارتی و نظرِ نهاییِ مجتهدینِ عادلِ شورای محترم نگهبان، این بار اما بدون هیچگونه مشکلی!، به یکباره سر از مجلس قانونگذاری در آورده، روی کُرسیِ وکالت لَم داده و با انتشار تصاویر غرور انگیز و پیروزمندانه ی خود، به ریش همه ی ماموران و مسئولان پوزخند زده و …، آیا انتظاری غیر از اینکه با آرای باطله ی خود و تشویق همفکران به انتقام جویی از نظام و مردم برآیند، وجود خواهد داشت آیا!؟.

۳)- وقتی افرادی پیدا می شوند که «رایِ با نامِ» اکثریتی از مردم حوزه ی انتخابی موفق به حضور در خانه ی امیدِ ملت شده اند و از طرفی تنها «چند ساعت» از «قَسَم»خوردنشان به قرآن و کلام الهی مبنی بر پاسداری از دین و آیین مملکت نگذشته و فرض هم بر این است که آگاه به شرایط ویژه ی کشور و نظام سیاسی در منطقه و جهان هستند!، چگونه امکان دارد بر خلاف تمام آموزه ها و فتوای شرعیِ «مرجعیتِ اعلا» و «ولایت عُظما»ی کشور و نظام اسلامی، با وجود حداقل سه شخصیت با سابقه ی روحانی، نظامی و سیاست خارجی برای ریاست بر مجلس، اقدام به دادن رأی باطله نموده و ناآگاهی خود به امور حاکمیتی و ناهمراهیِ شان با حکومت اسلامی را اعلام نمایند!.

فراموش نکنیم)- وقتی شما و برخی محافل، بعنوان نمونه، سال ها پای فردی فاقد تجربه و ناکارشناس را به رسانه ی ملی باز می کنید، زیر نامِ نیروی انقلابی، ولایتی و مرتبط به اردوگاهِ اصول مداری معرفی و به یک چهره ی ملی تبدیلش فرموده، مجوز ورود به رقابتگاه انتخاباتی را برایش صادر کرده، با همین رانت ها در لیست مخصوص قرارش داده و نهایتا سر از صحن مجلس شورای اسلامی در آورده، باید هم در اولین تجربه ی حضورش با کمال بی ادبی به «رأی باطله» دادن خود افتخار نموده، روح و روان مردم را آزرده و به بازی گرفته و موجبات سرافکندگیِ رای دهندگانش را فراهم بیاورد!.

ای کاش)- یک بار هم که شده:

-مسئولین مربوطه و اعضای هیات رئیسه، اسامی این تعداد «باطله ریزان» و «بی مایه فطیران»! را رسما به محضر افکار عمومی اعلام نمایند.

-یا اینکه اگر جرئت داشته و از شجاعت بویی برده باشند، مانند همان شخصِ «ولایت ناپذیر» و «جمهوریت گریز» در میدان رأی دهی، شخصا و بصورت شفافانه اسم، مشخصات و دلایل خود برای باطل ریزی را به اطلاع عموم برسانند.

-و یا هم مثل آقای «ابراهیم رضایی»، نماینده ی محترم دشتستان تصویر رأی خود را در دیدِ همگان به اشتراک گذارند.

.. تا زین پس تکلیف رأی دهندگان، مردمان و هموطنان و شیوه ی برخوردشان با آنان مشخص گردد!؟.

فاعتبروا..

 

برچسب ها :مجلس ، ولایت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.