به گزارش اطلاع با ما به نقل از تسنیم، مهدی طارمی پس از دیدار با مصر با انتقاد از فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و جانی اینفانتینو گفت: از آغاز جام جهانی از شرایطی که در این دوره از مسابقات داشتیم، شکایت داشتهایم. این یک جام جهانی فاجعهبار است، فاجعهبار!
وی افزود: به عنوان بازیکنان حرفهای در یک رقابت حرفهای – بازی در این شرایط – درست و منصفانه نیست. اگر از نظر فیفا این منصفانه است، خب برای آنها خوب است، اما به نظر ما منصفانه نیست. چه کسی میخواهد به ما کمک کند؟! هیچکس کمک نمیکند، هیچکس! چه کسی باید این مشکل را برای ما حل کند؟ چه کسی؟ فیفا؟ نمیدانم! آمریکا؟ نمیدانم! فقط یک اسم به من بگویید.
مهاجم تیم ملی که در نیمه اول این بازی یک ضربه پنالتی را به هدر داد، عنوان کرد: رئیس فیفا، جانی اینفانتینو، پس از بازی اول مقابل نیوزیلند به رختکن ما آمد و گفت همه مشکلات را حل خواهیم کرد، اما در واقع فیفا هیچ کاری نکرد!
این گزارش بر پایه بررسیهای تحریریه اطلاع باما و مرور دادههای منتشرشده در رسانههای کشور تنظیم شده است.
Δ