به گزارش اطلاع با ما ، شلیک اشتباه یا چند لایه شدن جنگ یمن: ستاد تروریستی مرکزی فرماندهی آمریکا اعلام کرده است که شب گذشته در جریان اجرای عملیات علیه یمن، در پی شلیک اشتباه کشتی جنگی یو اساس گتیسبورگ، یک فروند جنگنده F-18 آمریکایی بر فراز دریای سرخ مورد اصابت قرار گرفته است و سقوط کرده است.
بنا بر ادعای سنتکام، دو خلبان این هواپیما با چتر نجات از هواپیما خارج شده و جان سالم بدر برده اند.
از دو حال خارج نیست: ۱. یا واقعاً خودشون زدند که نشون میده چقدر در استرس و فشار روانی هستند که بعد از عملیات نظامی علیه یمن، دست و پاشون رو گم کردند و خودشون رو زدند! ۲. یا یمن یا جبهه ثالثی این هواپیما رو زده که خب یعنی جنگ داره به جاهای قشنگش میرسه و مرحله های جدیدی داره قفلشون باز میشه! . گویا طبق گفته یکی از سران انصارالله یمن فناوری های پیشرفته ای به دستشون رسیده که قرار هست رونمایی بشه، از آسمان یمن همینجوری داره فناوری جدید می باره
این گزارش بر پایه بررسیهای تحریریه اطلاع باما و مرور دادههای منتشرشده در رسانههای کشور تنظیم شده است.
Δ