شکاف بین صدا و سیما و مردم؛ چرا رسانه ملی اعتماد خود را از دست داده است؟صدا و سیما که قرار بود رسانه ملی و بازتابدهنده تنوع فرهنگی و سیاسی ایران باشد، با انحصار و سوگیریهای سیاسی، فاصلهای عمیق با مخاطبان خود ایجاد کرده است. این شکاف ناشی از نبود شفافیت، بیطرفی و کیفیت پایین محتوا، باعث ریزش مخاطب و کاهش اعتماد عمومی شده است.؛