به گزارش اطلاع با ما به نقل از رکنا، قدرت الله شفیقی، در تشریح تغییر ساعت آغاز به کار ادارات در استان تهران گفت: از امروز ( ۱۸ شهریورماه) تا تصمیم بعدی در این زمینه از سوی دولت ساعت آغاز به کار دستگاههای اجرایی ملی مستقر در شهر تهران از ۷ تا ۹ صبح به صورت شناور است و ساعت آغاز به کار دستگاههای استانی و واحدهای صنعتی ۷ و در ادارههای نظامی، انتظامی و امنیتی شش و ۳۰ دقیقه صبح خواهد بود.
وی تاکید کرد: مدیران به گونه ای نظارت داشته باشند تا بر اساس ماده ۸۷ قانون خدمات کشوری سقف ۴۴ ساعت کار در هفته برای همه کارکنان رعایت شود و هیچگونه خدشهای در پاسخگویی به مراجعات مردم ایجاد نشود.
بر اساس این گزارش، ساعت کار دستگاههای اجرایی از ۱۶ خرداد تا ۱۵ شهریور امسال برای صرفه جویی در مصرف انرژی شش صبح تعیین شده بود و این تصمیم سالانه برای کاهش مصرف در زمان اوج مصرف در تابستان اتخاذ می شود.
این گزارش بر پایه بررسیهای تحریریه اطلاع باما و مرور دادههای منتشرشده در رسانههای کشور تنظیم شده است.
Δ