کد خبر : 99400
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 خرداد 1403 - 10:04

خون بر تزویر هم پیروز شد

خون بر تزویر هم پیروز شد
وقتی در آبان ۹۸ شب میلاد حضرت نبی اکرم (ص) و امام صادق (ع) دولت سابق، با سه برابر کردن قیمت بنزین و تلخ تر از افزایش قیمت بنزین، رئیس دولت با خنده مشمئز کننده، جمله تاریخی: «من خودم صبح جمعه فهمیدم» به مردم عیدی داد و سرمایه اجتماعی و پایگاه مردمی را، در بازار وطن فروشان به حراج گذاشت

به گزارش اطلاع با ما وقتی در آبان ۹۸ شب میلاد حضرت نبی اکرم (ص) و امام صادق (ع) دولت سابق، با سه برابر کردن قیمت بنزین و تلخ تر از افزایش قیمت بنزین، رئیس دولت با خنده مشمئز کننده، جمله تاریخی: «من خودم صبح جمعه فهمیدم» به مردم عیدی داد و سرمایه اجتماعی و پایگاه مردمی را، در بازار وطن فروشان به حراج گذاشت، وقتی که در نوروز ۹۸ بیش از ۱۳ استان، درگیر سیل بودند و رئیس دولت سابق مشغول تعطیلات نوروزی در جزیره قشم بود و بذر کینه و نفرت را در دل مردم آسیب دیده کاشت، وقتی که در تابستان های سخت دولت سابق هر روز چندین بار مردم را، از نعمت برق محروم می کرد، وقتی در اوج بیماری کرونا، دولت سابق مشغول سیاسی بازی و گروگان گرفتن جان مردم، برای مقاصد سیاسی خود بود. و ده ها مورد دیگر که دوران تلخ تاریخ زندگی مان محسوب می شود.

ناامیدی و نارضایتی عمومی بر کشور سایه افکنده بود. برای جبران مافات باید رئیس جمهوری در راس کار می آمد، که در تقویم کاری اش، هیچ روز تعطیلی وجود ندارد، در حوزه خدماتش، هیچ محدودیت جغرافیایی وجود ندارد. و باید تمام ویرانی‌های بر جا مانده را پس از آوار برداری، یک به یک التیام بخشد. و اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی را، به نظام باز گرداند.

اعلام پنج روز عزای عمومی در کشور / رهبرانقلاب: «رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت»

اما مشکل فقط ویرانی ها نبود، رئیس جمهور جدید هر روز باید در سایت ها زنجیره ای و روزنامه های کثیرالانتشارت اصلاحات به نیابت از دولت سابق، بخاطر ناکارآمدی ها و ترک فعل ها و بعضا خیانت ها‌ی دولت سابق محاکمه می شد، مورد اصابت شدیدترین تهمت ها و تخریب ها قرار می گرفت.(گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری)

اما غافل از اینکه جبهه باطل همیشه مغرور و فریفته ابزارهای دنیایی است و مبتلای به مکر الهی است.

سید محرومان به همراه چند تن از یاران وفادار، بعد از کلی خدمات بی‌نظیر و درمان مشکلات مردم، در شب میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در حین خدمت،در دور افتاده ترین و صعب العبورترین نقطه کشور با خون خود جواب لجن پراکنی‌ها و ترورها شخصیتی را دادند و رسوایی و عرق شرم را بر پیشانی خناسان نشاندند.
و با خون خود به حقانیت مکتب انقلاب و ولایت شهادت دادند. انشاالله به برکت این شهادت‌ها، اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی به نظام مقدس باز خواهد گشت؛ و جریان اصلاحات بزرگ ترین سرمایه های اسرائیل در ایران (به اعتراف شیمون پرز) به زباله دان تاریخ انداخته خواهند شد.

آری خون شهید همیشه حریف می طلبد، خون بر تزویر هم پیروز می شود.

سید عزیزمان گرد و غبار روزگار کوچک تر از آن است که بتواند یاد و نام و خدماتت را در خاطرمان بپوشاند سلام ما جامانده‌ها را به ارباب برسان.

برچسب ها :خون ، رئیسی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.