به گزارش اطلاع با ما با اعلام محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، ٨٠ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به صندوق بازنشستگی کشوری، تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر واگذار شد.
آقای مخبر یا سخن گوی دولت توضیح دهد این باشگاه چقدر میارزد که با زیان ٧٠٠ میلیاردی به تامین اجتماعی با آن همه مشکل سهام داران واگذار میشود.
پیروزی پرگل پرسپولیس در آستانه شهرآورد
اگر این باشگاهها سودده هستند چرا با این زیان انباشته عظیم مواجه اند؟ چه کسی در این سالها سود این باشگاه ها را خورده، حق پخش تلویزیونی شان را نداده و آنها را در چنین زیانی فرو برده؟
چه تضمینی هست که پس از این باز هم بر زیان آنها افزوده نشود و باری بر دوش بازنشستگان و مستمری بگیران و صندوق های ورشکسته اضافه نشود؟
این گزارش بر پایه بررسیهای تحریریه اطلاع باما و مرور دادههای منتشرشده در رسانههای کشور تنظیم شده است.
Δ