به گزارش اطلاع با ما به نقل از فرارو، علت آتش سوزی ناشی از اتصال سیم برق بوده است.
بنابر اطلاعات دریافتی خبرنگار ما، اتصال سیم برق در سقف انبار طبقه ۱۶، منجر به آتش سوزی و گسترش آتش به مواد قابل اشتعال شده است و در نهایت به دلیل سرایت آتش به نمای کامپوزیتی بیمارستان، این حریق گسترش پیدا کرده است.
ماجرای خارج کردن حافظه دوربینهای مداربسته بیمارستان گاندی/ چهکسی دستور داده بود؟
پنجم بهمنها آتش سوزی در بیمارستان گاندی تهران رخ داد که با واکنش آتش نشانی، خاموش و مهار شد. این حادثه تلفات انسانی نداشت.
این گزارش بر پایه بررسیهای تحریریه اطلاع باما و مرور دادههای منتشرشده در رسانههای کشور تنظیم شده است.
Δ